Mari Tolonen kasvokuvassa
Mari Tolonen. Kuva: Ville Keto / Kamua Oy

Alavan seurakunnan luottamushenkilö Mari Tolonen iloitsee seurakuntansa upeasta musiikkitarjonnasta

Tolonen haluaa olla mukana ylläpitämässä kotiseurakunnan hyviä toimintoja ja kehittämässä myös jotain uutta.

Miksi haluat toimia luottamushenkilönä?

”Luottamushenkilönä voin olla vaikuttamassa itselle tärkeisiin asioihin kotiseurakunnassani. Päätöksenteossa saan tuoda esille oman mielipiteeni ja saan nähdä myös, miten tekemämme päätökset näkyvät seurakunnan toiminnassa.”

Mitä arvostat seurakunnassasi?

”Arvostan seurakunnassani monipuolisia toimintoja, joita pystytään järjestämään laadukkaasti. Arvostan myös ammattitaitoista ja joustavaa henkilökuntaa. Itselleni lähellä sydäntä on musiikki ja Alavalla järjestetään todella monipuolisesti erilaisia musiikkitoimintoja.”

Miten haluaisit kehittää seurakuntasi toimintaa?

”Haluaisin ylläpitää nykyisiä hyviä toimintoja, unohtamatta tärkeintä eli evankeliumin julistusta. Kasvavalla Savilahden alueella voisimme yhdessä luottamushenkilöiden, työntekijöiden, seurakuntalaisten ja alueen toimijoiden kanssa kehittää kaikkia palvelevia yhteisöllisiä toimintoja.”

Kirjoittaja on Alavan seurakuntaneuvoston jäsen