Palautteessa voit antaa kehitysehdotuksia, juttuvinkkejä tai laittaa meille muuta palautetta lehdestä.

Jakelupalaute

Lehti jaetaan myös talouksiin, joissa on mainoskielto. Sellaiseen talouteen, jonka postiluukussa tai -laatikossa lukee ”ei ilmaisjakelua”, ei Kirkko ja koti -lehteä ei jaeta.

Jakelu on muuttanut käytäntöjään niin, että Kirkko ja koti -lehti saatetaan jakaa koteihin keskiviikkona, torstaina tai perjantaina. Verkossa lehti on luettavissa aina ilmestymispäivänä.

Jakelupalautetta voi antaa suoraan jakeluyhtiö Suomen Suoramainonnalle puhelimitse 029 001 0042 maanantaisin ja torstaisin klo 9-16. Kuluttajalle soitto maksaa aina vain operaattorikohtaisen paikallispuhelumaksun.

Jakelupalautteen voi antaa myös jakeluyhtiö Suomen Suoramainonnan verkkosivuilla.

Kiitos palautteestasi!

Palaute

Palaute tai juttuvinkki Kirkko ja koti -lehdelle

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.