Palautteessa voit antaa kehitysehdotuksia, juttuvinkkejä tai laittaa meille muuta palautetta lehdestä.

Jakelupalaute

Lehti jaetaan myös talouksiin, joissa on mainoskielto. Sellaiseen talouteen, jonka postiluukussa tai -laatikossa lukee ”ei ilmaisjakelua”, ei Kirkko ja koti -lehteä ei jaeta.

Jakelu on muuttanut käytäntöjään niin, että Kirkko ja koti -lehti saatetaan jakaa koteihin keskiviikkona, torstaina tai perjantaina. Verkossa lehti on luettavissa aina ilmestymispäivänä.

Jakelupalautetta voi antaa suoraan jakeluyhtiö Suomen Suoramainonnalle puhelimitse 029 001 0043 torstaisin klo 9-16, perjantaisin ja maanantaisin 9-14. Kuluttajalle soitto maksaa aina vain operaattorikohtaisen paikallispuhelumaksun.

Jakelupalautteen voi antaa myös jakeluyhtiö Suomen Suoramainonnan verkkosivuilla.

Halutko liittyä jakeluseurannan palauteryhmään?

Halutessasi voit liittyä jakeluseurannan palauteryhmään Suomen Suoramainonnan verkkosivulla.
Liittyminen on ilmaista eikä velvoita mihinkään. Liittyäksesi sinulla ei saa olla ”ei mainoksia” tai ”ei ilmaisjakeluita” -tarraa postilaatikollasi tai postiluukullasi. Lisäksi tarvitset oman sähköpostiosoitteen.

Kiitos palautteestasi!

Palaute

Palaute tai juttuvinkki Kirkko ja koti -lehdelle

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.