Lehtiä avoimessa postilaatikossa.
Kuva: iStock

Mitä tehdä, jos Kirkko ja koti -lehti ei tule?

Jakelupalautetta voi antaa puhelimitse: 029 001 0043 torstaisin klo 9–16, perjantaisin ja maanantaisin klo 9–14.rnJakelupalautteen voi antaa myös verkkosivuilla: jakelupalaute.fi rn

Kirkko ja koti -lehden jakelusta on tullut viime kuukausina jakelupalautteita. Palveluntarjoajan, Suomen Suoramainonnan (SSM) kanssa on keskusteltu asiasta ja jakelun laatuun on luvattu kiinnittää erityistä huomioita.

Jakelupalautetta voi antaa puhelimitse: 029 001 0043 torstaisin klo 9–16, perjantaisin ja maanantaisin klo 9–14.

Jakelupalautteen voi antaa myös Suomen Suoramainonnan jakelupalaute-sivulla verkossa.

Halutessasi voit liittyä jakeluseurannan palauteryhmään Suomen Suoramainonnan verkkosivulla. Liittyminen on ilmaista, eikä velvoita mihinkään. Palauteryhmään liittyvällä ei saa olla mainos- ja ilmaisjakelun kieltoa postiluukussa. Lisäksi tarvitset oman sähköpostiosoitteen.

Lehti ilmestyy kerran kuussa ja se jaetaan ilmaiseksi jokaiseen talouteen Kuopion ja Siilinjärven seurakuntien alueella pääsääntöisesti kuun viimeisenä keskiviikkona. Heinäkuussa lehti ei ilmesty. Jos postiluukussa on ilmaisjakelukielto, lehteä ei jaeta.