Kännykän näytöllä näkyvä Kirkko ja koti -verkkolehden juttu.

Kirkko ja koti  -verkkolehti on aina saatavilla

Kirkko ja kodin verkkolehti ilmestyi ensimmäisen kerran täsmälleen 10 vuotta sitten elokuussa 2013.

Pdf-muodossa oli Kirkko ja kodin näköislehti ollut tuolloin verkossa jo muutaman vuoden ajan. Näköislehdet löytyvät tammikuun 2010 ensimmäisestä numerosta lähtien verkkolehden arkistosta. Arkiston jutut ovat itse asiassa verkkolehden suosituimpien juttujen joukossa.

Kun Kirkko ja kodin näköislehdet eivät ole maksumuurin takana, näköislehdistä saa osumia hakukoneillakin ja pääsee samalla aikamatkalle lähimenneisyyteen.  Vieläkin voi olla kiinnostavaa lukea, mitä Mika Pantzar, Matti Apunen, Teemu Sippo, Antti Nylén tai Mika Aaltola sanoivat lehdelle yli vuosikymmen sitten.

Verkkolehden juttuja voi linkittää ja jakaa somessa.

Digitaalinen viestintä verkkolehtineen on tullut jäädäkseen ja edelleen kehittyäkseen. Kiinnostavat aiheet jatkavat elämäänsä sosiaalisen median foorumeilla, kun juttuja voi linkittää ja jakaa somessa. Verkkolehden sisältöä on vuodesta 2020 lähtien teemoitettu ja teemoihin liitettyjen avainsanojen avulla voi hakea lisää saman aihepiirin juttuja. Myös luetuimmat aiheet nousevat esiin.